En blogg om min Atlantsegling från Västindien till Sverige ombord på en 40 fots Najad.

En blogg om min Atlantsegling från Västindien till Sverige ombord på en 40 fots Najad.
En blogg om min Atlantsegling från Västindien till Sverige ombord på en 40 fots Najad.

måndag 13 april 2015

Framme i Miami

Flygresan gick bra. Väl framme i USA markerade en knarkhund mitt handbagage men det var bara en banan och en macka jag hade med hemifrån. Fick även mitt incheckade bagage genomkollat, medicinen var helt okej hade ju receptet med. Men kaviaren var dom tveksamma till så dom ville öppna en tub och oj vad dom ryggade tillbaka när dom kände lukten. 😊 Fick behålla den iaf. Första dagen spenderades med buss och båtsightseeing och ikväll käkade jag en burgare, drack några öl och hängde på en reggaebar med en tysk turist från hostelet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar